Kan Aldrig Någonsin Arrangera Denna Aktivitet!

OS-arrangörerna misslyckas totalt! kanske borde Sverige haft OS? vi har ju trots allt snön för det...

nu ska inte ja sitta här och beklaga mig över hur alla deras misstag radar upp sig efter varandra...de skulle bli en bitter text att läsa! men låt mig ändå fortsätta på mitt bittra tema...för här sitter ja nu o äter frukost 1 och en halvtimme för tidigt...Psyk= inställt!

jävla skit att ja inte visste de igår! tankarna på min varma sköna säng lockar mig o ja vill inget annat än att sova hela dagen!<3 men men får väl vara glad att ja såg detta innan det bar av mot skolan...nu kan ja sega mig o mysa lite i soffan m nattens OS<3

ha de gött folket!

ps! om vi alla morrar o gnäller lite precis samtidigt kanske Kanada hör oss o skärper till sig! Morra NU! (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0