Miss Sofie

nu tänkte ja avslöja några av mina roliga psychic moments! när mina dagdrömmar slagit in!

det mest komiska tillfället var för några år sedan...
jag var på en friidrottsträning vid min förra skola, vi hade värmt upp utomhus o stod nu i omklädningsrummet o böt om för att fortsätta träningen inne... plötsligt hör vi fotbollskillarna som kommer ner för att byta om inför sin träning, det finns 4 omklädningsrum o detta borde inte vara ngt problem...trots detta var min första tanke: "De kommer komma in i vårt omklädningsrum precis när Camilla (en av tjejerna) drar ner sina byxor, de kommer säga förlåt o stänga igen dörren, sedan kommer ytterligare ne grupp öppna den dörren o snabbt stänga den bakom sig." självklart sa ja oxå detta högt för att skämta lite m tjejerna...men tro de lr ej - det hände! o aldrig har ngn var så generad över att inte lytt mitt råd...

det som hände senast var idag!
Jag träffade en kille på tåget som ja inte träffat på massa år! vi brukade träna friidrott ihop... iaf så pratade vi lite o de va de... han hoppade av tåget före mig o när ja blev ensam satte min fantasi av på upptäcktsfärd- som vanligt! ja fick iaf för mig att: honom kommer ja träffa på tåget hem oxå o vi kommer sitta brevid varandra o prata ännu mer...o återigen...på vägen hem, trött som tusan, ser ja honom komma traskandes in genom dörren! o han såg lika förvånad (men glad) ut som han gjort i min lilla "dagdröm" XD

kanske att ja e synsk iaf? isf e detta min förebild o idol - kommer bli precis som Miss Cleo när ja växer upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0