om ändå värmen kunde infinna sig...

sittandes i skolan m inget att göra - ja mår skit!

sekunden ja steg utanför dörren bet kylan tag i mig. Benen började sticka, ansiktet förlorade känseln o hjärtat började klappa alldeles för fort! att andas blev näst intill omöjligt.

men ja kom fram. Här sitter ja nu o har äntligen fått upp värmen - kanske för mkt? känner mig lite småfebrig o har ännu ont i magen efter all kall luft. andingen har återställt sig men illamående o hängig är ja ändå.

dessutom sitter ja här m vetskapen att de kmr bli än värre när ja går ut, o ut måste ja! ja måste ut för att äta lunch o ja måste ut för att komma hem - USCH!

de e nu ja önskar att min skola va närmre mitt hem o att en bil väntade utanför skolans portar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0