Otroligt Sportig

nu har ja ridit en stor vacker mysig häst, slukat ett par bitar från den nybakade tårtan o precis slagit mig ned i soffan för att bevaka OS ett ögonblick...

Men ANJA! stackars Anja "/ ja lider med denna fantastiskt starka människa som med ett silver "säkrat" fick se medaljen flyga iväg när hon landade hårt i backen...håller nu tummarna för att övriga svenskar ska klara sig bättre...ser ljust ut på damsidan sprint där 2 av 4 svenskar tog sig vidare YEY!

nu ska ja ta mig ännu en bit tårta, stänga av datorn o lugnt sätta mig m mitt te, titta OS o bara andas... this is a good happy day! puss puss<3

Happy days - Sister Act 2 (The class)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0