running myself towards my grade!

WOHO!

mitt idrottsbetyg gjorde igår ännu ett skutt! denna gång upp på ett starkt VG ^^, lycklig sofie log hela kvällen...för att nå mitt MVG krävs dock 2 saker...ja måste för det första lämna in ytterligare ne puls-text, inte så kul men för ett MVG gör jag vad som helst! för det andra måste ja utvecklas mkt den sista terminen! detta betyder att jag måste få mig en bättre kondition då löpning (5km) är det ändå hon kan se utveckloing på -.-

dfr gör jag nu en jättesatsning o denna planering gäller fr.o.m.: friidrottsträning (styrka) på tisdagar, ridning på onsdagar, 5km löpning + backe på söndagar samt alla kväller jag inte pluggar! (lär alltså bli mån, tors, lör)

ett hälsosamt 2010 here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0