SL - Seg Landkrabba

SL är min värsta fiende! hela förra veckan kom ja sent till plugget pga. detta förfärliga företag... imorse avgick dock tåget för första gg ifrån Bålsta i tid!!! jag var så lycklig o skröt lite lagom att ja minsann skulle vara me på hela lektionen den här gg!

 

o så vart de m de kan man ju säga! först stannade vi lite lagom länge lite här o där, men mellan barkaby o spånga vart vi stående "några minuter" vilket på SL's språk betyder ca en halvtimme. pga. detta skulle tåget dfr bara gå till sundbyberg - inga problem för mig tänkte ja eftersom ja ändå hoppar av pendeln där...

 

men sådan tur hade ja inte heller...en halvtimme sen stannar tåget på spånga perrong m orden här slutar tåget gå, ni får fortsätta ta er in till stan m. h. a. bussar! o inte kom de ngn jävla ersättningsbuss! NEJ! buss till rissne vart de o sedan tunnelbana resten av vägen... när ja väl anledde i plugget var hela första lektionen slut o ja kände mig så betydelselös o kraftlös, HJÄLPLÖS!

 

resten av dagen har fortsatt i total dysterhet, det enda roliga som hände var att ja sprang ihop m samma person på bägge tågen o att en av mina fina dagdrömmar faktiskt slog in! DE NI! iaf tycker ja nu att alla som är med mig o avskyr att detta ska hända - trots att SL vet att snö kommer på vintern...kommentera lr gå m i en bra grupp på facebook, namninsamling på att SL's chefer ska avgå? hm..gör ngt! ja e iaf trött på den här skiten nu! GRRR!

 

såhär ser de djävulska tågen ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0