Sporty Sofie Day

har nu varit ute o sprungit min 5km runda o allt känns så mkt bättre! löpning har blivit min nya terapi! <3

känns som allt bara går upp o ned helt plötsligt från att ha varit på topp"/ efter störtdyket har ja iaf tack vare löpet börjat stiga igen..har fastnat på en nivå som känns som likgiltighet..."whatever" ja behöver en paus ifrån alla problem - that's just how it is!

tyckte de va ett tag sen ja laddade upp en bra video så ja sökte på up and down på youtube...då dök en pirate of the carribean video upp o ja kände mig dfr tvungen att leta fram o ladda upp nedstående..min näst största rap-kärlek! <3 (efter kom tillbaka pga minnen) tyvärr fanns inte hela i bra kvalité så ni får leva m en kortare mixad version o se på filmen istället! kram kram - enjoy<3

Lazy Pirate Day - Kapten Jack Swallows (Epic Movie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0