stolt - snart där!

så har man åkt ner i dammet igen... älskad av hästarna<3 tänkte dagen i ära (gårdagen) lista så många av mina fall som ja minns....bered er på en lååång lista ;)

* Red in i en gren när jag red barbacka utomhus i nästan storm väder, gled av...
* Avkastad in i ett staket under en galopprunda i en padock (kompis häst)
* Kullerbytta av hästen när den snubblade och gick omkull på en grusväg...
* Flög över ett hinder, som hästen skulle flygit över med mig, när hästen vägrade.. (gjorde tydligen en framåtvolt i luften)
* Avkastad under uppvärmning inför dressyrtävling...
* Avkastad under samma uppvärmning när jag hoppade upp igen...
* Avkastad en tredje gång under samma uppvärmning (fick hjärnskakning och hoppade inte upp igen....)
* Gled över hästens huvud vid vägran...
* Föll av under galopp mellan träd i en skog...
* Avkastad under galopp/hoppning (e typ som markarbete egentligen) i sommarhagen...
* Föll av när hästen (för 6gg) svängde av i sista galoppsprånget före hindret... (han vägrade m ridläraren oxå så de va inte baaaara mitt fel att ja inte fick honom att lyda...)

that's it! passerade alltså 10gg igår o har sammanlagt rasat av 11gg! betyder att ja bara har 89gg kvar :D har klarat av detta på endast 7år som ryttare...

fortsätter ja såhär borde ja vara en riktig ryttare om ca 16år! WOHO! *stolt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0