Twist the night away...

pre-bittra singelkvällen!

ikväll blir de "förfest" :D sitter redan nu klar m smink/kläder/packning...redo att dra mig till norrviken m min trocadero^^, planerar att äga på twister o sing-star men får väl se hur de går när ja har den oslagbara Chess att ta mig förbi...

sitter just nu o försöker göra mina naglar fina - dom e korta men lite färgglada kan dom ju iaf bli..? förhoppningsvis blir de iaf en awesome helg m start fr o m nu! såhär ser den ut:

* Fika m Sara
* Möta Petra (donken + mot Norrviken!)
* Pre - bittra singelkvällen i Norrviken
* Melodifestivalen (m Petra, Måns o Tedy i Bålsta)
* Plugg - inför psyk-prov, kemi-prov o idrottsinlämning... -.-


looking good I have to say! om nu du inte har ngn att spela twister m föreslår ja att du trycker igång nedstående video o twistar iaf^^, alltid ngt! ha de bäst, helg=fest!


Lets twist again - Chubby Checker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0