Winter Games

sitter hemma i min säng pga vädret! o liiite min egen lathet (A)

vaknade imorse o insåg hur kallt de va, att det snöade som tusan o att min säng är alldeles för skön för att bara lämna hur som helst. Så jag skaffade mig en frånvaroanmälan o somnade om!

idag sköts skolarbetet via datorn m lite hjälp från Petra som tagit sig till plats. uppdateringar sker m jämna mellanrum :P precis som de ska! Första skräckdramat har redan utspelat sig: matteprovet är uppskjutet! FY! nu hamnar det förmodligen efter lovet vilket betyder att plugg måste tas med hem o faktiskt göras...

men nu ska ja använda den kommande timmen till psykologi och Kultur & idéhistoria - när de är klart är det OS!

ha de gött o njut av denne sång som ännu inte nått hela vägen ut...
O ja! det finns en sång ;)


Winter Games (Vancouver Winter Olympics 2010) - Stylus Mirek Rosh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0