Copycat!

hallå!

har blivit utsatt för det galnaste ni kan tänka er, har blivit copycated! XD min syster o mor kom hem sent igårkväll ifrån sjukan o inhoppandes på kryckor avslöjade syster att hon slitit av ledbandet i foten - COPYCAT! detta gjorde ju då jag för ett par år sen *stolt över att varit först* kom iaf fram till att om trenden fortsätter kmr ju ja bli värsta kändisen!!!

Därför får ni njuta av detta underverk (hoppas kunna se filmen ngn gång också...)

Fame - cast of Fame the movie.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha vilken apa! Jag va inte med på klättringen och fick en uppgift då, som jag har glömt göra . :P

2010-01-31 @ 14:32:50
URL: http://afrotastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0