förlåt från hela mig till alla er!

förlåt:( sa att vi skulle ses igårkväll men de gjorde vi inte:(

tror ifs inte att ni led så mkt! ni coola människor hade säkert ngt awesome för er o hade inte en tanke på lilla mig... ja va iaf på middag hos min fars nya o sen sov ja som en söt liten nalle(gris)

nalle



livräddade igår^^ vi skulle hämta en docka fr 4m djup!!!:O ofta ja kan de? NEJ! ja försökte verkligen..lovar! men luften tog slut o ja ville inte dö-.- resten klarade ja dock utan problem^^, man ska väl alltid se d positiva i allt så ja har bestämt att de va bra att de va just 4m för då vet ja att om ja nånsin är ute på 4m djupt vatten o ngn ramlar i- då ska ja låta ngn annan rädda denna stackare för om ja försöker kmr ja bara faila o stackarn kmr drunkna!

ska i framtiden iaf bli sjukt rik o ha en personlig livräddare som kan rädda alla mina nära o kära o ja då^^, awesome right!? funderar om Petra ska få jobbet...hon klarade dockan o hon e stark...dessutom skulle man ligga bekvämt på hennes bröst (mjukaste, skönaste ever!) medan hon bogserar en mot land...AWESOME!

har dessutom blivit övertygad att ja hittat min tvillingsjäl inför TV-världen...-Chess! vi ser samma program o älskar dem lika starkt! Hon håller dessutom m mig om att Puck i Glee är Guds gåva till folket! (sååå het)

ska snart sätta mig ner o plugga lite...(MKT!) men först ska ja avsluta frukosten..försöker dessutom få en plan att gå i lås..en plan om kvällen...lr ok ja försökte igår..failade-.- vet dfr inte va ja ska göra ikväll..:( kan bli lite trist..lr kanske skönt? mysig hemmakväll? låter lite tråkigt! vem kan då tänkas vilja dras m mig? vi får väl se va ja kan hitta på^^,

ni får iaf ha de awesome! o medan ja pluggar kan ni ju sitta o stirra på denna heta jävel! God knows I will!

het!...:D


puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0