Godmorgon, godmorgon!^^

Godmorgon allihopa!

idag är det fredag!!!!!^^, helg om några timmar! "de e gött" för att citera Lonja.

så va händeri helgen? ja ska göra klart del 2 av mors present samt umgås m min plutt: måns!:D film o coca cola i hans lilla lägenhet^^, imorn ska ja tydligen oxå träffa en Herman, ngn som har en aning vad en Herman kan vara?? det har inte ja!

på tal om Lonja o citat så måste ja dela med mig av några andra:

"Man har bara en hård sak i sig!" (om sex)
"Sex är inte meningen med livet!" (om sex)
"Jag är från planeten Sverige!" (om att hon inte alls är en dum utomjording)

om d e ngn man skrattar med (åt?) är det henne^^, älskar min lill-gris!<3
ha de gött alllihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0