monster i mitt huvud

Hallå hallå!

nu ska ni få höra om mina huvud-monster! I mitt huvud bor Det, Jag, Överjag o mini monstren. Det är ett läskigt, stort o farligt monster som alltid slåss o krigar mot Överjag. Överjag är en riddare som sitter på en enorm, vit springare! Överjag har ett stort, tungt o vasst svärd för att försvara sitt rike. Det däremot har bara en trollstav, med den trollstaven kan han skicka ut mini monster. Varje mini monster är ett påhitt (lust) Om ett mini monster lyckas ta sig förbi Överjag når den Jag. Jag är en stor glad smiley som älskar att kramas. Om mini monstret når Jag kommer den bli kramad så hårt att den går i uppfyllelse.

Om det händer- kan tokiga, ibland roliga ibland tråkiga, saker hända! Exempelvis kan mini monstret bära på lusten att pussa någon, då kommer jag pussa denna någon. Mini monstren kan också bära på ex. viljan att slå någon, lusten att sätta sig i duschen med kläderna på, viljan att göra konstiga miner och lusten att proppa i sig massor av godis! Dessa tokiga saker sker som på impuls o de går inte att tänka om! Vips så har man gjort ngt tok, men visst kan de va kul ibland^^,

 

såhär ser det ut i mitt huvud, o såhär kan det gå.

 

Har ni oxå massa monster i era huvuden? Ja tror de, o hoppas de för va skulle man göra utan alla dessa sötisar? Ha de gött o mys lite m dina monster ikväll, så de håller sig nöjda o glada^^,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0