och

^^,

Känner att jag måste förklara hur det kommer sig att jag döpte min blogg till "mitt liv som och" här är svaret!

den 9 November förra året följde jag m en kompis (Lonja) till hennes skola o träffade hennes klasskompisar... detta var innan min nyttiga lust o inte förvånande hamnade vi på BK... där lärde jag känna två av hennes klasskompisar (Daniel o Simon) o en annan av hennes kompisar (Sara) som dessutom var på G m Daniel...

en vecka senare återvände jag, den här gången m Petra ^^, Petra o Simon blev genast bästa vänner (Lonja o Simon var redan bästisar) så blev de: De 3 musketörerna! Sara o Daniel som va sååå söta fick snart dela på titeln D'Artagnan... så va skulle ja va? OCH de enda som saknades för att fullända: De 3 musketörerna & D'Artagnan!

n that's that! (till historien krävs nog oxå att säga att Simon o jag var tms under ca 1 o en halv månad)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh, kom ihåg när jag träffade dig första gången! =D <3

2010-01-16 @ 22:30:14
URL: http://brauniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0