Ond apelsin!!! lr Gud?

imorse blev jag utsatt för en av två saker en ond apelsin lr Gud...vilket har ja ingen aning om!!O.o

en apelsin sprutade ned hela min tröja detta var antingen en ond apelsin skapad av en ond, men misslyckad vetenskapsman, lr Gud som försökte rädda mitt liv. Hade body pump idag på idrotten...detta kmr leda till att ja får träningsvärk vilket betyder att imorn när ja ska bada i isvaken kmr ja drunkna som en fisk som aldrig lärde sig simma!!!!O.o ILLA!

händelsen imorse kan alltså ha varit Gud som inte ville att ja skulle gå till skolan eftersom han ville att ja skulle leva även när morgondagen är över...lr den onda vetenskapsmannen som ville att apelsinen skulle spruta i mitt öga så ja blev blind O.o

hoppas dock på den onda apelsinen...hellre är ja förföljd av en ond MISSLYCKAD vetenskapsman som antagligen kmr fortsätta misslyckas m sitt arbete än att ja dör imorn...."/ känner mig ganska säker iaf...tror att apelsinen hade ett ansikte som liknar detta: vilket vore typiskt för en ond apelsin...

 

ha de gött nu ska ja fortsätta försöka undvika dessa monster! (genom att äta annan mat nu!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0