One of us is gonna die young...

OMG!

det är nog allt ja kan säga vid det här laget...igår! IGÅR!

här e grejen: Lilla jag rider som ni kanske vet varje onsdag, ja har ca 5km till stallet o brukar få skjuts av en annan tjej som rider samtidigt...Igår var det snöstorm för alla er som missat detta...dfr ville INGEN köra ut till stallet, för hala, oplogade o farliga vägar. så va gör man då? ställer in? NEJ!

ja lyckades övertala mor min att köra till brandstation, där skulle vi sen gå ut till stallet!o.O långt, långt, långt! men de värsta var utan tvekan att allt man såg var snö o mer snö, plötsligt dök ett ljus upp, ett hus! E de stallet!!?? NEJ! man drevs sakta men säkert mot insanity! tillslut kom vi iaf fram (efter ngt som min mor såg på som en genväg genom skogen - ingen genväg dog nästan därinne!!) ... självklart hade halva gruppen ställt in o hästen ja skulle rida hade skadat sig o blivit sydd över ögat-.-

de va iaf bara hoppa upp på en annan häst för en någorlunda improviserad lektion...efter lektionen fick vi åtminstone skjuts tbx till brandstation där bilen stod...men då var det bara för mig att ta tag i borste o skrapa - för den bilen som en gång var röd var vit som om den sett ett spöke!

kan dock stolt säga att ja klarat mig utan träningsvärk - tack o lov! idag blir det body pump så har nog inte samma tur imorn...

ha de gött - take it easy you don't wanna end up like me! (om man inte e ja då^^,)

I don't wanna be - Gavin DeGraw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0