religionslärare -vem kan det va?

hallå folket! ngt spännande lite ovanligt hände mig precis!

två pojkar frågade mig efter en religionslärare XD de ni! två hyffsat söta pojkar dessutom, detta kan ju ifs bero på min pojk-abstinens som är väldigt välkommen tbx! minst en utav dem bröt dessutom på en härlig norsk dialekt- mums! äääälskar dialekter, men vem gör inte de?

lite stillad blev ändå min hunger, fastän ja inte kunde hitta religionsläraren åt dem :( vet inte ens vem som är lärare i religion, förutom eva då (min mentor)^^, hade kanske funkat m henne? men vår fina musiklärare kom förbi innan nätet drog igång o ja hann titta på schemat... så hon visade dem till rätta o ja satt sorgset o såg på...

pojkar pojkar pojkar, va ska dom va bra för??? almost everyone of them makes me go crazy! HJÄLP!

jaja, nu ska ja se om d finns några andra söta pojkar att spana in, så länge kan ju ni se er omkring o skulle ni hitta ngn e de bara langa hit tipsen! min absoluta favorit typ är rock-killen m många piercingar (ögonbryns piercingskinnjacka, slitna mörka jeans o mörkt ruffsigt hår e sååå hett), ! känner ni ngn sådann- gör mig glad!

men men^^, ha de bra folket o kom ihåg: spana lite varje dag - de e bra för magen (tror ja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0