Letter to a bitch I know...

Vad man vill men inte får säga...

"Jag förstår dig Maria! Jag förstår att varför du ger dig på min syster. Det kan inte vara lätt att gå i samma klass som henne. Det kan inte va lätt att gå i samma klass som någon som är så överlägset inteligent i jämförelse med sig själv. Om någon i min klass skulle va så mycket smartare än mig skulle jag också attackera den på det enda sättet jag kan; pengar.

Men vi vet ju alla att hjärna alltid vinner över pengar. Hennes hjärna kommer göra henne rik medan din kommer göra dig till en fattig städerska. Så jag ska prata med min syster och jag ska be henne backa undan. Med tanke på att det här antagligen är den största framgången du når i ditt liv tror jag inte hon har några som helst problem att låta dig få den
."

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0