Torsten the doctor!

JAG HADE RÄTT!

...min dr ÖL betydde faktiskt ÖverLäkare o han hette Torsten
...dessutom var han som en clown!

Han var snäll, glad och kunde inte sluta skämta med oss. Enda gg han skrämde oss lite var när jag berättade var det faktiskt gjorde ont...han fick en orolig blick o försvann ut ur rummet...sedan kom han tillbaka med en låda full av nålar och läkemedel! Han bedövade min stackars tumme o böjde åt vart håll...

Tillslut kunde han konstatera att allt var bra, jag fick min diagnos! Ledbandet på innersida hade fått en smäll, några trådar har antagligen gått av oxå...Nu är ja så lycklig som ja bara kan vara dfr att hela ledbandet inte gått av! Torstens oroliga blick fick vi just för att om ledbandet varit helt av så hade jag varit tvungen att operaras - USCH!

men som tur är sitter ja nu här med ett stort smile! o dessutom har ja fått tillstånd att rida imorn!!!!! YEY- HURRAY!


~ happier than I've been in a long time<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0