UNDERBART!

min hand gör ont som in i helvete efter matteprovet...
det finns inget kul på tv...
det finns inget ja kan göra- jag den enarmade banditen...
varken min kamera eller min mp3 har batterier...
ja är extremt gott-sugen o inget finns hemma...

...men på fredag åker gipset av åtminstonne för en stund.
...men ikväll blir det dating in the dark, house o cougar town.
...men nu har ja en ursäkt att bara sitta vid datorn hela kvällen.
...men både kameran o mp3:n sitter på laddning.
...men ja kan göra mitt eget "gott" om ja vill, o om inte slipper ja ju va onyttig.


Är inte livet allt bra UNDERBART ändå?


Underbart - Kalle Moraeus och Orsa Spelmän

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha lilla Kalle xD

2010-03-09 @ 22:02:17
URL: http://afrotastic.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag hade ju precis fått bort den låten från hjärnan! >.< xD

2010-03-10 @ 08:39:21
URL: http://feetontheground.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0